[ATB] Aktualności JLG budowlane

Nowe perspektywy JLG

Data publikacji:
Nowe perspektywy JLG

Firma JLG Industries, renomowany producent podestów ruchomych, ładowarek teleskopowych i podnośników, zaprosiła w dniach 21-25 marca do swojej siedziby w Leicester (Wielka Brytania) dystrybutorów z 19 krajów. Tam właśnie mogli z bliska zobaczyć szereg nowości produktowych, a także omówić trendy w branży i potrzeby swoich rynków.

Wśród maszyn debiutujących w Europie znalazł się wielokrotnie nagradzany podnośnik z teleskopowo wysuwanym wysięgnikiem 670SJ, który umożliwia pracę na zboczach o nachyleniu do 10° w dowolnym kierunku i eliminuje konieczność wykonywania prac przygotowawczych, takich jak równanie terenu. Uwagę gości przyciągały również ekologiczne rozwiązania firmy, w tym elektryczny podnośnik nożycowy DaVinci, elektryczny zestaw konwersyjny oraz podnośniki nożycowe ERT. Zaprezentowano również najnowsze podnośniki HC3, które mogą przewozić do 3 osób i narzędzia na większe wysokości, a także szereg produktów umożliwiających dostęp z niskich poziomów, które okazują się bezpieczniejszą i bardziej wydajną alternatywą dla drabin i podestów.

– Nasz zakład w Leicester został otwarty dwa lata temu, tuż przed pierwszym zamknięciem w czasie pandemii

– powiedział Karel Huijser, dyrektor generalny JLG i wiceprezes na region EMEAIR.

 

– Jesteśmy z niego bardzo dumni i po raz pierwszy mogliśmy zorganizować tego typu wydarzenie. Gościnność naszych dystrybutorów z całej Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki Południowej sprawiła, że w tym tygodniu w naszym zakładzie zapanowała szczególna energia. Kolejnym punktem spotkania była uroczystość wręczenia nagród, która po raz pierwszy została zorganizowana przez JLG. Cztery kategorie nagród obejmowały: sprzedaż, serwis, marketing i dostęp na niskim poziomie, a wśród zwycięzców znaleźli się dilerzy z Danii, RPA, Wielkiej Brytanii i Polski - firma Riwal Poland, którą reprezentował Wojciech Lisicki.

 

Spojrzenie w przyszłość

Po sukcesie pierwszego spotkania zorganizowanego pod hasłem New Perspective JLG przygotowuje się do kolejnej, większej imprezy, która odbędzie się w maju br. i na którą zaproszeni zostaną dystrybutorzy oraz ich klienci. Jest to część działań producenta zmierzających w kierunku mniejszych, lokalnych wydarzeń organizowanych osobiście - w ramach odchodzenia od większych wystaw, takich jak Bauma 2022.

– W połączeniu z inwestycjami w zaangażowanie cyfrowe, takie podejście i nasza „New Perspective” zapewnią klientom elastyczność w nawiązywaniu z nami kontaktu twarzą w twarz, cyfrowo lub w obu tych formach

– powiedział dyrektor Huijser.

Polecamy powiązane produkty z naszego sklepu:

Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:

Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę

Reklama
Najnowsze artykuły:
Reklama

Najnowsze z kategorii

Bądź na bieżąco!
Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Boomgaarden Medien Sp. z o.o. treści marketingowych (newsletter) za pośrednictwem poczty elektronicznej w tym informacji o ofertach specjalnych dotyczących firmy Boomgaarden Medien Sp. z o.o. oraz jej kontrahentów.