Firma JLG Industries, renomowany producent podestów ruchomych, ładowarek teleskopowych i podnośników, zaprosiła w dniach 21-25 marca do swojej siedziby w Leicester (Wielka Brytania) dystrybutorów z 19 krajów. Tam właśnie mogli z bliska zobaczyć szereg nowości produktowych, a także omówić trendy w branży i potrzeby swoich rynków.
Wśród maszyn debiutujących w Europie znalazł się wielokrotnie nagradzany podnośnik z teleskopowo wysuwanym wysięgnikiem 670SJ, który umożliwia pracę na zboczach o nachyleniu do 10° w dowolnym kierunku i eliminuje konieczność wykonywania prac przygotowawczych, takich jak równanie terenu. Uwagę gości przyciągały również ekologiczne rozwiązania firmy, w tym elektryczny podnośnik nożycowy DaVinci, elektryczny zestaw konwersyjny oraz podnośniki nożycowe ERT. Zaprezentowano również najnowsze podnośniki HC3, które mogą przewozić do 3 osób i narzędzia na większe wysokości, a także szereg produktów umożliwiających dostęp z niskich poziomów, które okazują się bezpieczniejszą i bardziej wydajną alternatywą dla drabin i podestów.
– Nasz zakład w Leicester został otwarty dwa lata temu, tuż przed pierwszym zamknięciem w czasie pandemii– powiedział Karel Huijser, dyrektor generalny JLG i wiceprezes na region EMEAIR.
– Nasz zakład w Leicester został otwarty dwa lata temu, tuż przed pierwszym zamknięciem w czasie pandemii
– powiedział Karel Huijser, dyrektor generalny JLG i wiceprezes na region EMEAIR.
– Jesteśmy z niego bardzo dumni i po raz pierwszy mogliśmy zorganizować tego typu wydarzenie. Gościnność naszych dystrybutorów z całej Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki Południowej sprawiła, że w tym tygodniu w naszym zakładzie zapanowała szczególna energia. Kolejnym punktem spotkania była uroczystość wręczenia nagród, która po raz pierwszy została zorganizowana przez JLG. Cztery kategorie nagród obejmowały: sprzedaż, serwis, marketing i dostęp na niskim poziomie, a wśród zwycięzców znaleźli się dilerzy z Danii, RPA, Wielkiej Brytanii i Polski - firma Riwal Poland, którą reprezentował Wojciech Lisicki.
Po sukcesie pierwszego spotkania zorganizowanego pod hasłem New Perspective JLG przygotowuje się do kolejnej, większej imprezy, która odbędzie się w maju br. i na którą zaproszeni zostaną dystrybutorzy oraz ich klienci. Jest to część działań producenta zmierzających w kierunku mniejszych, lokalnych wydarzeń organizowanych osobiście - w ramach odchodzenia od większych wystaw, takich jak Bauma 2022.
– W połączeniu z inwestycjami w zaangażowanie cyfrowe, takie podejście i nasza „New Perspective” zapewnią klientom elastyczność w nawiązywaniu z nami kontaktu twarzą w twarz, cyfrowo lub w obu tych formach– powiedział dyrektor Huijser.
– W połączeniu z inwestycjami w zaangażowanie cyfrowe, takie podejście i nasza „New Perspective” zapewnią klientom elastyczność w nawiązywaniu z nami kontaktu twarzą w twarz, cyfrowo lub w obu tych formach
– powiedział dyrektor Huijser.
Szybki i bezpieczny transport z Goldhofer
Koparkowe lekkie widły do palet Engcon
Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:
Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę