Daimler Truck Polska zainaugurował nową edycję kampanii promocyjnej ShowTruck, której głównym bohaterem jest Mercedes-Benz Actros L ProCabin, jednocześnie otwierając nowe centrum szkoleniowe – TruckTraining Center Nadarzyn. W ramach kampanii 75 egzemplarzy seledynowych ShowTrucków zostało przekazanych doradcom handlowym sieci dealerskiej, aby umożliwić klientom testy pojazdu na terenie całego kraju. Oficjalne przekazanie pojazdów odbyło się 7 maja w Nadarzynie.
– Jesteśmy niezwykle dumni z tych obydwu, powiązanych ze sobą przedsięwzięć – podkreślił Przemysław Rajewski, prezes Daimler Truck Polska.
Nowe centrum szkoleniowe, mieszczące się na działce o powierzchni 7 000 m² tuż przy trasie S8, zajmuje około 700 m² powierzchni użytkowej. Obejmuje dwie sale wykładowe, przestrzeń do e-learningu, dużą halę szkoleniową oraz zaplecze socjalne z aneksem kuchennym. Obiekt, przystosowany po adaptacji byłego punktu TruckStore, uzyskał w ubiegłym roku oficjalną certyfikację, umożliwiającą przeprowadzanie szkoleń dla autoryzowanej sieci.
Jak zaznaczył Łukasz Wojnar, szef Customer Service&Parts – Dużym atutem naszego nowego centrum jest jego położenie – działka o powierzchni 7 tys. m² leży tuż przy drodze S8 (...). Obiekt spełnia więc wszelkie standardy wymagane przez naszą centralę.
TruckTraining Center stanie się centrum testowym dla floty elektrycznych pojazdów demonstracyjnych Daimler Truck Polska, z planowaną instalacją stacji ładowania dla ciężarówek. Ośrodek umożliwia prowadzenie szkoleń z zakresu elektromobilności oraz przekazywanie wiedzy zarówno doradcom handlowym, mechanikom, jak i klientom.
– Mamy już przyznaną odpowiednią moc, żeby zainstalować tutaj stację ładowania dla ciężarówek – poinformował Tomasz Ogórek, Head of Zero Emission Vehicles.
W trakcie konferencji prasowej zaprezentowano strategię Daimler Truck Polska na rok 2025, koncentrującą się na obniżeniu TCO (Total Cost of Ownership) i przygotowaniu rynku do transformacji energetycznej. Actros L ProCabin, wyposażony m.in. w skrzynię G291-12, silnik OM471 trzeciej generacji i aerodynamiczną kabinę ProCabin, obiecuje zmniejszenie zużycia paliwa do 8 %. Równocześnie eActros 600, zdobywca tytułu „Truck of the Year 2025”, ma stanowić przełom w transporcie do 500 km.
– Transformacja transportu jest nieuchronna, jednak potrzebujemy na nią jeszcze czasu – zaznaczył Przemysław Rajewski. – Dlatego jednym z naszych tegorocznych głównych celów jest zapewnienie jak najniższego TCO.
Integralną częścią kampanii ShowTruck jest konkurs „Liga Kierowców”, w ramach którego uczestnicy testów Actrosa L ProCabin będą rywalizować o najniższy wynik spalania. Konkurs potrwa pięć miesięcy i zakończy się finałem w Nadarzynie oraz nagrodami – m.in. wycieczką do fabryki w Wörth.
– Zaawansowany poziom rozwoju naszego produktu, jego potencjał ekonomiczny, zapewnia nam realną przewagę rynkową – podsumował Igor Kaczorkiewicz, Head of Product & Marketing, PR.
Nowe FUSO Canter – wersje elektryczne i spalinowe dla budownictwa
Od lewej: Clément Aubry Tardif, Dyrektor działu robotyki firmy Sitia; Julien Waechter, Wiceprezes ds. Badań i Rozwoju Grupy Manitou.
Manitou Group rozwija segment robotyki, przejmując dział innowacji firmy Sitia
CIFA MK35H – Nowa definicja mobilnej wydajności w pompowaniu betonu
Regeneracja hydrauliki siłowej – sposób na niższe koszty eksploatacji
Firma Swimer na targach Bauma. Drugi od lewej: Przemysław Bochat, dyrektor ds. relacji z klientami, drugi od prawej: Piotr Banaszek, menedżer eksportu.
Swimer wzmacnia pozycję na rynku niemieckim i rozwija eksport
default
Nowa przesiewarka Kleemann MSS 1102 PRO – mobilna i bezemisyjna
Chcesz dowiedzieć się więcej? Czytaj aktualności techniki budowlanej - zamów:
Bezpłatny egzemplarz Prenumeratę